Natalin, ul. Ziemska 89

+ 48 729-837-357

Regulamin

Dla wspólnego dobra przebywających w hotelu ludzi i zwierząt właściciel (lub inna osoba przekazująca zwierzę pod opiekę) zobowiązany jest do akceptacji regulaminu, jeśli chce, by jego zwierzę korzystało z pobytu w hotelu.

  • Hotel Na Medal zobowiązuje się otoczyć każde powierzone zwierzę najlepszą możliwą opieką, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój.
  • Przed pozostawieniem zwierzęcia w hotelu właściciel udziela pracownikowi Hotelu prawdziwych informacji, dotyczących pozostawianego zwierzęcia.
  • Twój pupil musi posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami i musi być zdrowy. Podczas przyjęcia Gości do hotelu należy okazać książeczkę zdrowia do wglądu.
  • Wymagamy aktualnego odrobaczenia (minimum 1 tydzień, maksimum 2 miesiące przed przyjazdem) oraz zabezpieczenia przeciwko pchłom i kleszczom.
  • Wymagana jest książeczka zdrowia z pełnymi danymi właściciela psa (imię nazwisko, adres zamieszkania) ważnymi szczepieniami przeciw chorobom zakaźnym: panleukopenia, koci katar, szczepienie na białaczkę. Szczepienia mają ważność rok, szczepienie należy wykonać minimum 10 dni przed oddaniem psa do hotelu! Odrobaczenie i odpchlenie tydzień przed oddaniem do hotelu! Jeżeli zwierzak nie ma ważnej szczepionki na choroby zakaźne prosimy nie szczepić go zaraz przed oddaniem go do hotelu, ponieważ szczepionka początkowo osłabia organizm zwierzaka – szczepienie prosimy wykonać minimum 10 dni przed powierzeniem nam pupila pod opiekę.
  • Środki uspakajające dla psów lękliwych – KalmVet 7-10 dni wcześniej (zawiera tryptofan).
  • Akcesoria do pielęgnacji. Przy dłuższym pobycie zwierzę prosimy zaopatrzyć we własny grzebień/ szczotkę.
  • Dla bezpieczeństwa naszych czworonożnych Gości przyjmujemy tylko zwierzęta zdrowe oraz nieagresywne.
  • W przypadku występowania choroby przewlekłej u zwierzęcia należy powiadomić o tym pracownika hotelu w dniu dokonywania rezerwacji.
  • Wszyscy Goście muszą być w pełni zaszczepieni. Psy: szczepionka przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym /DHPPI oraz szczepionki Nobivac KC/w postaci kropli do nosa przeciwko kaszlowi kenelowemu). Warunkiem pobytu zwierząt jest ich dobra kondycja i stan zdrowia.
  • Kastracja/sterylizacja. Nie przyjmujemy osobników niekastrowanych.
  • Nie przyjmujemy suk z cieczką.
  • Procedury chorobowe. Zwierzęta, które źle się czują, lub doznają obrażeń podczas pobytu są bezzwłocznie objęte opieką weterynaryjną. W takiej sytuacji natychmiast kontaktujemy się z Właścicielem w celu ustalenia zakresu interwencji lekarza.
  • Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje potrzeba jego stosowania. W przypadku nieplanowanej konieczności wizyty u lekarza weterynarii, koszt w całości pokrywa właściciel zwierzęcia (plus 35,00 zł).
  • Ryzyko i odpowiedzialność. Mimo wysokich standardów prowadzenia hotelu, zwierzęta przebywające razem mogą być narażone na ryzyko kontuzji, czy chorób. Nasi Goście są cały czas pod naszym nadzorem, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za przypadkowe obrażenia, chorobę lub śmierć podczas opieki. Prosimy także o sprawdzenie długości pazurów kocich przed przyjazdem do hotelu.
  • Właściciel musi mieć ze sobą dowód osobisty.
  • Należy zapewnić psu armę na cały pobyt.
  • Nie przyjmujemy zwierząt agresywnych.
  • Przed dłuższym pobytem wskazana jest wcześniejsza wizyta zapoznawcza.
  • Nie przyjmujemy zwierząt z lękiem separacyjnym i skłonnością do wokalizowania podczas nieobecności opiekuna.
  • Hotel odmówi przyjęcia zwierzęcia, które zagraża zdrowiu lub bezpieczeństwu innych, a w szczególności odmówi przyjęcia osobników:
    ★ agresywnych w stosunku do ludzi lub zwierząt, psów ras uznawanych za agresywne,
    ★ chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt,
    ★ w kondycji niebezpiecznej dla własnego życia i zdrowia,
    ★ bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom.
  • Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyny.
  • Wszelkie przedmioty, a w szczególnie zabawki, przywiezione ze zwierzęciem mogą ulec zniszczeniu lub zagubieniu i właściciel nie będzie wnosić pretensji z tego tytułu.
  • Przed przyjęciem zwierząt do Hotelu, zapraszamy na wizytę właściciela ze zwierzęciem w Hotelu, aby zwierzę zapoznało się z nami, jeżeli przedtem nie korzystało już z naszych usług (opcjonalnie).
  • Właściciel powinien być świadomy faktu, iż po upłynięciu terminu odbioru zwierzęcia i braku informacji o jego przedłużeniu oraz braku możliwości skontaktowania się z właścicielem przez 5 kolejnych dni, równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela. Prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3) i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.
  • Pies powinien mieć ze sobą:
    ★ Karmę (w ilości odpowiedniej do długości pobytu). Prosimy nie zmieniać karmy przed przyjazdem, ponieważ może to spowodować problemy żołądkowo-jelitowe,
    ★ Leki (jeżeli je przyjmuje),
    ★ Do wglądu książeczkę zdrowia psa z potwierdzeniem aktualnych szczepień,
    ★ Można zabrać ulubiony kocyk lub posłanie, które łatwo jest wyprać. Zapach własnego domu ułatwia adaptację w pierwszych godzinach po podróży oraz jest sygnałem dla innych Gości, że przybył ktoś nowy, kto ma w Hotelu swoje miejsce.
  • Pobyt zwierzęcia w Hotelu może zostać przedłużony wyłącznie za zgodą Hotelu i po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez właściciela.
  • Za przedłużenie pobytu zwierzęcia w Hotelu pobierana jest standardowa opłata, określona w cenniku.
  • Opłatę za przedłużenie pobytu po potwierdzeniu jej wysokości przez Hotel należy wnieść nie później niż w dniu opuszczenia przez zwierzę Hotelu.
  • Właściciel podpisuje umowę, w której zapewnia, że zwierzę jest zdrowe, określa termin przebywania zwierzęcia w hotelu raz pozostawia kontakt telefoniczny do siebie.
  • Płatność za pobyt uiszcza się maksymalnie w dniu przybycia zwierzęcia do Hotelu.
  • Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę innym zwierzętom lub ludziom odpowiada właściciel i zobowiązuje się w razie konieczności do pokrycia ewentualnych kosztów.
  • Dzień hotelowy w Hotelu rozpoczyna się w momencie przyjazdu i kończy o tej samej godzinie następnego dnia pobytu. W przypadku przekroczenia dnia hotelowego do 5 godzin naliczana jest opłata 50% ceny, powyżej 5 godzin opłata jak za następny dzień.
  • Właściciel może odebrać swoje zwierzę przed upływem ustalonego terminu pobytu po uprzednim poinformowaniu Hotelu.
  • W przypadku skrócenia terminu pobytu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
  • Zwierzę pozostawione w naszym Hotelu otrzymuje minimum dwa posiłki, lub w zależności od indywidualnych potrzeb, ustalanych z właścicielem oraz ma zapewniony stały dostęp do wody.
  • Zapewniamy spacery oraz wybieg na ogrodzonym terenie hotelu.
  • Psy przyjmowane są z własną smyczą, obrożą (taką, której nie żal pobrudzić), kagańcem, mogą posiadać swoje posłanie lub miski (dwie ostatnie rzeczy nie są wymagane).
  • Właściciel wyraża zgodę na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania Hotelu, w bazie klientów Hotelu na jego stronie www oraz portalach społecznościowych.
  • Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności związanych z usługami, które zamówił w Hotelu.
  • Inne specjalne życzenia omawiamy w trakcie przedhotelowej wizyty. Podawanie leków, specjalnych przysmaków nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Sposób żywienia jest indywidualnie ustalany z właścicielem zwierzęcia.
  • lInne specjalne życzenia omawiamy w trakcie przedhotelowej wizyty. Podawanie leków, specjalnych przysmaków nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Sposób żywienia jest indywidualnie ustalany z właścicielem zwierzęcia.
  • Zwierzęta „trudne” przyjmujemy do hotelu tylko po rozpatrzeniu danego przypadku i na indywidualnie ustalonych warunkach. To, czy pies spełnia wymogi konieczne do pozostania w naszym hotelu oceniamy osobiście podczas wizyty.
  • Pies bez szczepień, zdradzający oznaki chorobowe nie zostanie przyjęty do hotelu.
  • UWAGA!! Bez książeczki zdrowia z wymaganymi powyżej wpisami hotel odmówi przyjęcia zwierzęcia, a zadatek nie zostanie zwrócony.
  • Gwarantujemy codzienną zabawę z psem, spacery, karmienie według zaleceń właściciela, świeża woda, pasta odkłaczająca w razie potrzeby.
  • W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • Wszelkie kwestie sporne wynikające z realizacji postanowień umowy pozostawienia zwierzęcia pod opieką Hotelu rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby Hotelu.
  • Prosimy o stosowanie się do powyższych zasad, aby Państwa pupile i pozostali rezydenci mile wspominali swoje wakacje.